מה דעת הרב מוצפי והרב אמנון יצחק...

 

 
הרב מוצפי תומך באתרו במאבקו הבלתי מתפשר של הרב אמנון יצחק ובמעשיו (נוספו תשובות חדשות האם איסור שמיעת זמרים היא גזירה שלא ניתן לעמוד בה)
 

מאגר תשובות בנושא זמרים מופעים, חתונות שמחות, הכנס האחרון באצטדיון טדי ומארגניו חברת שטראוס מאוס ועוד, שימו לב נוספו שתי תשובות חדשות וחזקות מהיממה האחרונה

 
 
 

בס"ד


שאלה - 57353

לכבוד הרב

א- בקשר לפסק הלכה שכל הרבנים הוציאו נגד זמרים מסוימים. יש משהו שעדיין לא ברור לי, מצד אחד אני שומע את הרב אמנון יצחק שליט''א שאומר שאסור להאזין לשירים של שום זמר שמופיע ''בערבי שירה'' גם עם יש הפרדה מוחלטת. אבל מאידך גיסא ראיתי את ההודעה שחתמו עליה רוב גדולי הדור, שבה כתוב שאסור לשמוע שירים של זמר עם הוא מופיע בתערובת. מה הרב אומר?
ב- האם זה לא בגדר "גזירה שאין הציבור יכול לעמוד"?

תשובה
לפי דבריך נתיר את כל איסורי התורה, גם את השבת, גם את יום הכיפורים ועוד חלילה, כי אין הציבור המסכן יכול לעמוד בה.....
מענין אני לא ראיתי את ההודעה של גדולי הדור שאתה מזכיר, בכלל מיי התיר לשמוע זמרים מאז חורבן בית המקדש. תלמד ואחר כך תעיר הערות לרבנים.

שאלה - 57298

לכבוד הרב שלום רב
שמעתי דברים קשים אך אמיתיים מהרב אמנון יצחק לגבי הזמרים היום כמה עוברים עברות ומחטיאים את הרבים. יש לי שאלה לגבי חתונות כאשר אני באה לשמח כלה ויש שירים של אותם זמרים "חרדים" מחטיאים מה עליי לעשות?!
זה מוזר שיר אחד לרקוד ושיר אחד פשוט לשבת בצד..
רציתי לדעת מה דעת התורה בשמחות עם שירים שכאלה?

תשובה
כשהזמרים הללו מופיעים אסור להיות נוכחים וכל השירים שלהם אסורים .

שאלה - 57340

לכבוד הרב שלום!
האם מותר לזמר חרדי להיות חבר בארגון לשמירה על זכויות יוצרים :זמרים מלחינים וכד' כאשר הארגון מקבל כסף מהרדיו על השמעות ומעבירים אותו לאומנים. אך בתוך הארגון הזה חברים גם כל האומנים החילוניים שמושמעים בשבת והתמלוגים עוברים דרך הארגון אליהם.
בנוסף עלי לשלם לארגון מדי פעם כספים על טירחתם?

תשובה
אין מושג של זמר "חרדי", אולי הוא חרד רק לכסף או לרייטינג, מי התיר להם לערוך הופעות ראוה, הלא הם שהשחיתו לנו את מיטב בנינו, בתרבות היוונית הקלוקלת והמאוסה, אימתי היה הדבר הזה בעמינו, מופעי בידור, ערבי זמר, חאפלות, הלא זה דרך הגויים, תפצחו את ספרי הנביאים בתרי עשר, ירמיה וישעיה, ותראו איך הם זועקים מרה על זאת.
מה גם שידיהם מלוכלכות בקלקול והשחתת בנינו ובנותינו, שראשית קלקולם היה מערבי זמר אלה. תפלתי לשוכן במרומים שיציל אותנו ואת בנינו מתרבותם הקלוקלת.



שאלה - 56931

לכבוד הרב שלום רב, אם יש לי רב פוסק שאני מתייעצת איתו ואני רואה שכבוד הרב כתב בתשובות משהו מסויים , או שאני שומעת לדוג' את הרב אמנון יצחק שליט'א בהרצאות שאומר משהו מסוים (כמו למשל לא ללכת לאירוע באצטדיון אם יהיה שם זמר שמרקיד מעורב) האם אני חייבת לשאול את הרב שלי מה לעשות והוא יפסוק לי? או שאני יכולה לפעול במקרים כאלו רק על פי מה ששמעתי ולא לשאול את הרב הפוסק?

תשובה

א, רק בשאלה הלכתית שהאדם מסופק יש לו ללכת לשאול את הרב הפוסק. ב, בשאלות הלכתיות יש לשמוע לרב הפוסק כשהביע דעתו כמו השלחן ערוך. בשאלות השקפתיות אין כל חיוב לשמוע לו. אלא יש להפעיל שיקול דעת כשיש רב המודיע שיש בדבר איסור או תקלה, כמו מי שמזהיר מפני עקיצת עקרב, איני הולך לשאול רב אם לשמוע לו.

שאלה - 56838

לכבוד מורנו ורבנו שלום רב

שמעתי הרצעה של הרב אמנון יצחק שליט"א שאומר ש... הוא מחטיא הרבים כי הוא מרקיד מעורב ועושה דברים נגד התורה ואמר שיחזור בתשובה כבר שלוש פעמים ולא חזר והמשיך להרקיד מעורב הרב אמר כל עוד הוא יהיה בכנס ט"ו באב בטדי אסור ללכת לכנס רציתי לדעת מה כבוד הרב אומר ללכת לכנס או לא?

תשובה

אם זה נכון בודאי שאין ללכת שם, הן מצד המקום שהוא אינו טהור, הן מצד הזמרים, הן מצד שאין מקור לכל החגיגות ביום הזה, ולא נהגו בזה כל ימי החורבן. ואנחנו נראים כאנשי חפלות ומופעים.
וכבר מישהו כתב לי ברוב חוכמתו ביקורת על דברי... ואמרתי אתה חונן לאדם דעת.

שאלה - 55146

שלום לכבוד הרב

האם כבוד הרב יופיע בט"ו באב בטדי ?

תשובה

הודעתי כבר שכל הפירסומים בדבר שקר וכזב, ומעולם לא דיברו אתי, ומה לי באולמות של רשעים.

שאלה - 55047

לכבוד הרב
האם כבודו יופע בכנס ב- ט"ו באב בטדי
?
תשובה

חס ושלום , מה לי לעשות במקום טומאה , שקרנים פירסמו את שמי מבלי לבקש רשות .

שאלה - 57076

לכבוד הרב הגאון מוצפי שליט"א

קראתי בשאלות פה שאמרו שאסור ללכת לכנס שהיה אתמול בגלל שיש זמר שמרקיד מעורב, אז רק רציתי להגיד לכל מי שקורא שאתמול הייתי בכנס והזמר הזה קיבל על עצמו יותר לא להרקיד מעורב והוא ביטל את כל ההופעות שהיו לו.

תשובה

אתה צריך כפרה ולעשות תשובה בדמעות שליש, על שנעשית מורה הוראות ופוסק כאן באתר שיש פה ברוך השם רב , והוא רואה למרחוק. ואתה פונה ישירות לשומעי לקחו ופוסק בפניו בלי רשותו, ודבריו כגחלי אש התורה הצרופה שקיבל מאבותיו ורבותיו הקדושים והטהורים. ועברת על עון מורה הוראה בפני רבו, וכן אתה מורה באתר שאינו רכושך,ועברת בזה על עון גזל כי האתר לא נועד לניגוחים אלא לשאלות בהלכה. וגם עברת על עון ביטול תורה שאין עון קשה כמוהו, שבגללו נשפך דם ישראל , די לנו מה שאירע בשלשה ימים האחרונים, שלשה ילדים נשחטו , אבא צעיר נפל ומת , ועוד דברים נוראים ומבהילים שהתרחשו , ילדים נדרסו , והכל בגלל ביטול תורה ומושב לצים , זיקוקים , זמרים רשעים מחטיאי הרבים .כי כשאין מספיק תורה יש גזירות לא טובות כנזכר בגמרא.
הזמרים הללו המה הליצנים אשר פיהם דיבר שוא וימינם ימין שקר , ופעמים לרוב הבטיחו הם וחבריהם ממינם ומשאינו מינם ונשבעו לשקר והם צוחקים עליכם והם בעד בצע כסף עושים, ורבים חללים אלפי נפשות בנים ובנות של ישראל נפלו בשבי של יצר הרע ברשתם ובגללם, וכל כוכבי הזמר סופם גהינם. ואתה פתי מאמין לכל דבר או שאתה מנסה לטהר את השרץ ביודעין .

אינך יודע את ערכו של הרב היושב ובוכה כל לילה על צרתם של ישראל בגשמיות וברוחניות, ומעתיר בתפילה עלינו תמיד. וצופה ורואה את תחלואי הדור הזה, ואתה מתרגש מדבר רגעי וחולף, האם טחו עיניך מראות כמה שאלות חמורות של איסורי תורה נשאלות כאן מדי יום ? באיזה בור עמוק יש אנשים ונשים הנמצאים ? וחלק מהשאלות לא מתפרסמות מפני צינעת הפרט. והרב בחכמתו משיב לכל אדם ללא אינטרס וללא כבוד ופירסום, ומוסר נפשו בעד עם ישראל הקדוש. איך העזת להרהר על דבריו ועל התורה, ועוד באת להחטיא אחרים ולפסוק ולהורות שהכל כשורה ?
הכנס במקורו היה מיועד רק לקהל חילוני הרודף תאוות, זמר ושירה, ועולם הזה, ולא למי שיש בו דעת וקובע עתים לתורה. ובנוסף לא קראת את תשובת הרב, כי הוא כתב טעמים נוספים, שהעיקרי שבהם שאינו נכנס למקום לא טהור שנקרא גם על שם לא טהוד, ודי למבין.
המערכת אינה מתכוונת להמשיך את הדיון בנושא, אלא שביקשנו למחות על כבוד התורה, ולהעמיד את האמת על תילה.

הכותב בצער , שלכם תמיד, העורך

שאלה - 55468
לכבוד הרב
במידה ואני תקופה של שנה ו.. לא אוכלת מוצרי עלית ושטראוס כמו שהרב אמנון יצחק אומר עכשיו אני רוצה להפסיק צריך התרת נדרים?

תשובה

תמשיכי לא לאכול , זה גם בריא, גם חסכוני. גם כשר.


שאלה - 40994

שלום לכבוד הרב שליט"א

הרב אמנון יצחק שליט"א אסר לקנות מוצרים של עלית-שטראוס
בגלל חילול שבת ושתמכו במצעד התועבה
האם יש צד להחמיר ולא לקנות?
תודה.

תשובה

כדאי בהחלט.


שאלה - 40748

לכבוד הרב שלום רב

שמעתי מהרצאה של הרב אמנון יצחק שהוא אמר שלפעמים אדם או אישה יכולים לפספס את זיוגו מהרבה סיבות כמו שמברר יותר מידי וכו'!. 1-שאלתי היא מה קורה אחרי 120 שנה בשמיים לזוג שהיו צרכים להיות יחד ובסוף כל אחד התחתן אם מישהו אחר?2- האם הם יחזרו בגלגול בדי להתחתן אז הם ישלימו את זיווגם

תשובה

כולנו התגלגלנו אתם בעבר. אלא שבגלגול הנוכחי כשאינה בת זוגו חייהם אינם כל כך שלוים.


שאלה - 13720

שלום לכבוד הרב!

באחד משיעוריו הנפלאים של הרב אמר כבודו שרבי חנניא בן תרדיון ובתו הם גלגול של זמרי בן סלוא וכזבי בת צור.
ובאחד משיעוריו של הרב אמנון יצחק אמר הרב שרבי עקיבא ואשתו של טורנוסרופוס הרשע הם גילגולם של זמרי בן סלוא וכזבי בת צור?
האם יש סתירה בין הדברים?

תשובה

כן כתבו גם המגלה עמוקות וגם הרמ"ע מפאנו ז"ל ואין בדבריהם סתירה כי כל אחד תיקן חלק השייך אליו.


שאלה - 12109

לכבוד הרב מוצפי שליט"א
אני רואה את כבוד הרב ואת הרב אמנון יצחק איך אתם מזכים את הרבים ואני מקנא אני אומר בלבי איזה שכר יש להם
איך אני יכול גם לתת חלק בדבר שאני רק בסך הכל בן 19

תשובה

גם אתה תזכה בעזרת השם.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
בניית אתר חינם