10 כללים למוכר דירה

    10 צעדים חשובים כהכנה למכירת נכס

 

 מכירה של דירה, בית או מגרש היא אתגר שדורש טיפול במגוון  נושאים. הכנו עבורכם טיפים שיעזרו לכם לבצע מכירת נכס מוצלחת.  בכל כלל הבאנו דוגמאות חלקיות למה שיש לעשות. בסופו של דבר,  אין תחליף להתייעצות מפורטת עם איש מקצוע במכירת נכסים. 

  1. מידע אמין: איסוף כל המידע והמסמכים הקשורים לנכס:
    גודל המגרש, השטח הבנוי, הגיל המדויק של הכנס, האם זו קרקע פרטית או מנהל. האם הקרקע מהוונת ולכמה שנים. האם יש זכויות בנייה נוספות. 

  2. בירור מיסים והיטלים: ככל שתדעו יותר על הצורך לשלם חבויות כמו היטל השבחה ומס שבח, יהיה לכם קל יותר לתקצב את הליך המכירה. (לא תהיינה הפתעות !!)
     
  3. הכנת הנכס: הנכס שלכם צריך להדליק את הקונים. ניקוי, צביעה ותיקון ליקויים הם רק חלק מהכנת נכס למכירה. "אריזה יפה, מוכרת..."
     
  4. התייעצות משפטית: התייעצות משפטית חשובה כבר בשלבים המוקדמים ביותר של ההחלטה על המכירה. עורך הדין ייתן לכם תמונה משפטית ברורה לגבי הנכס, עוד לפני שיטפל ברישום תקין של הנכס ובכל ההיבטים המשפטיים.
     
  5. היכרות עם השוק: התייעצו עם יועץ נדל"ן מקצועי ואספו מידע על מגמות השוק, מחירי נכסים דומים שנמכרו לאחרונה ונכסים דומים שעומדים למכירה מזה זמן רב.
     
  6. תמחור: יועץ נדל"ן מקצועי מבין שתמחור נכון הוא אמנות. כדי לתמחר נכון, צריך לקחת בחשבון מגוון רחב של נתונים ומשתנים.
     
  7. הכנה לשיווק: הגדירו במדויק את קהל היעד שלכם וגבשו תוכניות ואמצעי שיווק מנצחים.
     
  8. הצגת הנכס: היו זמינים להראות את הנכס לפחות פעמיים בשבוע. השתדלו לפנות גם את ימי שישי.
     
  9. מו"מ: ברור שיש ניגוד אינטרסים טבעי בין קונה ומוכר. לעיתים קרובות, דרוש גורם חיצוני שיכיר את צרכי שני הצדדים ויסייע למשא ומתן בצורה מקצועית ומוצלחת
     
  10. סגירת העסקה: סגרו את המחיר והתנאים בצורה נכונה, תוך לקיחה בחשבון של כל ההמלצות הקודמות. זה הסוד לעסקה שנגמרת בחיוב ובחיוך.

                            לפגישת ייעוץ מקצועית, פנה אלינו

 

 
 
בניית אתר חינם